3:e advent

advent



Veckan i kort:

+

Ludvika. Skönt att vara sambo igen!
Pynt. Härligt att tända ljus och hänga glitter överallt.
• Thomas säger att jag ser ut som "ett litet barn dagen före julafton". Och det stämmer nog, jag tycker faktiskt om julen innerst inne. Om det inte vore för all stress.  
Julmat. Thomas har gjort skinka! Och sen blir det mer gottigheter, julen är verkligen matens högtid. Väger nog 5 kilo till när den är över.
Sagan om ringen maraton i lördags, med glögg och skinkmackor. Hur mysigt som helst.
1209 sidträffar på min blogg hittills. Jag är imponerad.

-

Vädret. Ge mig lite snö till jul, snälla?
Julångest. Hur ska jag hinna umgås med alla? Hur ska jag ha råd att köpa klappar till alla? Jobbigt.
Tentaångest. Hur ska jag kunna vara överallt samtidigt OCH njuta av julen OCH plugga till tentan. Minst sju böcker att läsa över julen. Puh. Nästa år bojkottar jag julen och ligger på en solig strand hela julen och vilar istället.
Festen på lördagen, efter sagan om ringen maratonet. Hade ont i huvudet, var trött och kände mig fruktansvärt uttråkad. Gick dit och planerade direkt hur jag skulle kunna ta mig hem så fort som möjligt. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback