10 anledningar att gråta

Ilsk!

1. Mens! Ont i magen, svullen, godissugen och arg.
2. Eller, arg räcker inte riktigt. Jag vill slå någon, riktigt riktigt hårt.
3. Jag var tydligen inte godkänd på redovisningen :( Det stod på hemsidan att jag hade fått 20 poäng, men det var tydligen bara 17,5 poäng som ju inte alls räcker till godkänt....
4. Jag har missat omtentan för redovisningen och måste göra den i december eller januari.
5. Jag är kanske inte intagen på en kurs pga. att jag missat omtentan....
6. De vägrar FORTFARANDE att betala ut min lön. Ska kanske få det på måndag... Mårr.
7. Har lånat en hiskelig summa pengar av Thomas för att kunna betala mina räkningar.
8. Vi har fått 10 uppgifter i Skatterätten att göra till på måndag, trots att kursen nyss började...
9. ....och boken går inte att få tag i, så jag kan ändå inte göra uppgifterna, så jag kommer att bli efter redan från början. 
10. Kompletteringsuppgiften är fortfarande inte klar. Trots hjälp från vänner vet jag inte hur jag ska lösa det. Får panikkänslor varje gång jag tänker på det.

Igår hyperventilerade jag och grät en skvätt. Det känns verkligen så hopplöst att allt ska gå så dåligt för mig just nu. Usch.

Men nu är det dags för mat: Sallad, ägg, makrill, tomatsås + ett stort glas juice.

Låter nyttigt och bra, men jag är väldigt sugen på mormors drömtårta som ligger i kylskåpet. Mmm.
Blir nog det och en kopp kaffe senare.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag ställer upp på att få på käften av DIG !!!

2012-08-28 @ 04:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback