flashback till den 14:e augusti 2004

Dagens fråga: Vem är denna dumma lilla alkoholistfjortis?
Och hur lyckades hon ragga upp Thomas Bergström samma kväll?
Och Stefan, du ska festa med mig igen! Det finns inga ursäkter längre!!



Haha.


Jag vaknade i morse klockan nio av att jag hade ont i mina tår. Dom dunkade och värkte så att det blev helt omöjligt att somna om. Jag funderade en stund på om jag hade blånagel på alla, men det är svårt att veta för det är lila nagellack på dom. Sen funderade jag på när jag hade gjort illa dom men det var helt omöjligt att komma på. Minnet var blankt.

När jag kikade på mina tår upptäckte jag att någon hade skrivit ?HEJ MALIN DU ÄR BÄST? med svart spritpenna på mitt ben. Jag funderade en stund på vem som hade skrivit det men fick inte upp någon minnesbild. Antog att det var Stefan och fick det bekräftat med ett sms senare. Minnet var fortfarande blankt.

Plötsligt kom det lite minnesbilder studsande och jag insåg att festkvällen hade slutat med att jag var förbannad. Anledningen kom jag tyvärr inte på. Jag hade i alla fall vinglat hem helt ensam, utan att hitta Bånni, och förmodligen så arg att jag ville vara ifred. Jag var så full att jag knappt kunde gå.

Andra minnesbilder som studsade i min hjärna var enbart positiva så jag antar att kvällen i övrigt var hur rolig som helst. Jag hade bland annat tokdansat med Frida, Alex och Björn. Men i övrigt är minnet helt borta. Läskigt.

Jag spanade runt i rummet utan att se speciellt mycket pga. att jag är jevligt närsynt. Såg att Bånni låg i sin säng men hade inga minnen alls av att hon kommit hem överhuvudtaget. Jag tog på mej mina glasögon och insåg att hon inte alls låg i sin säng, det var bara en hög kläder. Hon hade inte kommit hem alls inatt. Blev orolig och slängde iväg ett sms på en gång. Fick svaret att hon var hos Fredrik. Vem faen är Fredrik?

Efter att jag hade legat och tänkt ett bra tag insåg jag att jag mådde skit. Mådde hur illa som helst och att ta sej ur sängen var en plåga. Jag hällde i mej tre glas vatten och väntade på att må bättre.











Nu mår jag bättre. Fast förvirringen är total, va faen gjorde jag igår?
Och Bånni har fortfarande inte kommit hem.
Hmm.  




Jag har hittat mina gamla dagböcker på helgon.net. Konstigt att man knappt känner igen det man har skrivit för tre år sedan...

Kommentarer
Postat av: bånni

hahaha, bästa festkvällen! :D

2007-08-29 @ 19:21:37
Postat av: Stefan

haha den kvällen var speciell vill jag minnas. du får supa ner mig när jag kommer till karlstad nästa gång. lovar =)

2007-08-29 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback