ännu en meningslös rubrik

Jag måste bli bättre på att skriva rubriker! Alla mina rubriker består av ett ord, som inte har någonting med inlägget att göra :P Hmm. Måste också bli bättre på att skriva intressanta inlägg. Lite svårt just nu när det inte händer så mycket, men ändå.

Dagens mat: Idag har jag varit nyttig nästan hela dagen! Och haft lite ont i magen pga. gårdagens svullande.

Frukost: Två jordnötssmörstoast, ett stort glas mjölk. Mmm.
Lunch: Soppa, inlagd gurka, ingefära, sushi, ett stort glas vatten.
Snacks: Sallad.

Dagens hurra!: Älsklings papsen ska betala en utlandsresa till mig. Tihi.

Dagens bläh: Om någon blondin någonsin lägger tassarna på Thomas så ska jag hugga av dem. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback