blablabla

Dagens mat: Idag slår jag kalorirekord! Svullar pga. att jag är ensam hemma. Det är jobbigt att vara ensam hemma, alltså tänker jag bli FET.

Frukost: en näve start.
Lunch: hamburgare, pommes, sweet chili dip, cola.
Snacks: Två påsar godisnappar, chips med en hel bytta sweet hot chili dip, 2 glas juice.

Dagens outfit: Svarta stuprörsjeans, rosa t-shirt, röd sammetskavaj, zebrarandiga ballerinas. 

Dagens bästa: Matsvullandet. Blev glad redan vid tanken av att köpa skräpmat för över 100 spänn.

Dagens värsta: Min pojkvän har inte ringt mig på mer än 24 timmar. Han har säkert svettigt sexx med någon snyggare/smalare än mig nu. Någon som orkar sminka sig varje dag och som inte unviker speglar. Ghuargh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback