jätteröven

Jag råkade få en skymt av mig själv från en vinkel jag aldrig sett avspeglad i bilens fönster.

Jag (förvånad): "Jevlar vilken stor röv jag har!"
Thomas: "Jaaa..." *fniss*

Min första instinkt var att bli arg. Men sedan tittade jag på Thomas och ser att han ler och tindrar med ögonen när han spanar in min omfångsrika bakdel. Ni vet hur killar tindrar med ögonen när de ser någonting de gillar?

Äsch.
Den får vara hur stor som helst bara den uppskattas!
Nu ska jag äta ännu mer jordnötssmör. 
Hurra!

Kommentarer
Postat av: åsa

åå, jag har också fått en större rumpa och kan inte ha mina gamla byxor längre.. men jag tycker om den! det tog en stund och lite gråt och gnäll, men nu tycker jag faktiskt den är skitsöt!
minns när vi var två små spetor som blev trackaserade av madde bergstedt med fler.. jag skulle kunna kväva henne med mina nya fina boobies! :D (som jag iofs inte vant mig vid. när jag ser mig utan tröja tycker jag att varje bröst för sig är lika stort som mitt ansikte (!!!), men det går nog också över snart...)

Postat av: Malin

Hurra för stora fina boobies och rövar!
Tjoho!

2007-07-17 @ 17:22:39
URL: http://partaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback