underbaraste underbara

Idag har jag varit duktig och inhandlat mat och andra nödvändigheter (alkohål). Jag har också hittat två fina julklappströjor till mig själv, som Thomas ska betala för såklart. Sedan ska jag försöka se förvånad ut på julafton trots att jag väntat och längtat efter dessa i en månad. Jag älskar att köpa julklappar till mig själv! Jag ska också komma på en mycket fantasifull önskelista. Hur ska man annars få det man vill ha?


På tal om jul, i helgen blir det julsittning, det blir förhoppningsvis mys. Om inte annat har jag girliesarna med mej, så vi kan ju roa oss själva ;) Jag har tvättat den lila klänningen, köpt nya strumpbyxor, köpt en liten billig guldsvart partyväska, rotat fram benvärmare och putsat mina skor. Jag har också inhandlat små praktiska absolutvodkaflaskor som man kan smuggla ner i partyväskan. Det är ju så dyrt att köpa drickat på sittningen. Mitt enda "problem" är att jag inte vet om jag ska ha halsband? Vilket halsband? Köpa ett nytt halsband? Eller armband? Öh. Hmm.


Jag hade världens lyxigaste dag i fredags! Den lyxigaste dagen någonsin! Först träffade jag min käre far som bjöd mig på sushi, gav mig en kram och gav mig en liten femhundring att spendera på onyttigheter. Älska! Sedan handlade jag mat och pynt till Thomas, missade bussen, men det var förstås en toppenbra ursäkt för att fika. Vaniljlatte och citronbiskvi. Efter det julpyntade jag Thomas lägenhet. De som känner mig vet hur lycklig jag blir av att pynta och pyssla och inreda. Det blev fint. Sedan var det bara att svida om för att gå ner på staden. Skomakarn hade fixat mina två trasiga skor, så nu har jag tre par skor att välja på helt plötsligt! Jag, Thomas, Kjell och Johanna åt det lyxigaste av det lyxigaste, HUMMER. Detta med mousserande vin (studentchampange)! Och Idol. Kan det bli bättre? Men Daniel åkte ur. Ajabaja.

Så med en risk att låta som en klyscha, jag är så tacksam för det liv jag har nu. Det kan inte bli bättre.


Det här inlägget blev förjevla långt.
Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback