träna träna träna

Min arm skakar när jag försöker lyfta vattenflaskan till munnen. Så ska det kännas efter ett bra träningspass!

Har varit duktig och tränat minst två gånger i veckan de senaste veckorna. Men jag siktar egentligen på tre gånger, så det vore fint om jag lyckades med det snart. Och jag har ätit sallad sallad sallad och idag har jag druckit en liter vatten (!). Jag som aldrig dricker vatten.

I måndags var det omtenta som gick bra (?), kanske. Jag hoppas och håller tummarna för att den gick bra eftersom jag verkligen hade läst på ordentligt den här gången. Efter omtentan åkte jag till IKEA och köpte taklampa, gardiner, vas, diskborstar, kökshanddukar och fotoramar. Så snart kan det kanske börja se lite trevligt ut i min lägenhet hoppas jag. Efter allt shoppande åt jag en IKEA korv med läsk, bara 5 spänn. En mycket bra affärsidé tycker jag, för man blir sjukt hungrig av att shoppa! Sedan tränade jag och efter det sov jag 10 timmar i streck! Hur skönt som helst. Det känns som en stor tyngd har försvunnit efter tentan, den gjorde verkligen att jag kände mig helt förstörd i flera veckor.

Det är fest i min korridor och jag är inte bjuden.
Fy så elakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback