kom i håg flickor: det kroppsliga förfallet börjar vid 20!

113441-72

Ja, ni ser ju hur illa det är!

Igår var jag på hudkonsultation för Mary Kay. På frågan om vad min hudrutin är, svarade jag: "Tvål och vatten och lite nivea". De tittade mycket skeptiskt på mig! Detta var alltså första gången på 23 år som min hud fick lite uppmärksamhet. Har inte ens köpt en ynkans ansiktsmask på hm. Jag blev skrubbad, peelad, solskyddad och insmord i ansiktet. Och sen blev det också foundation, läppbehandling, handbehandling och en helt underbar snygg mascara. Plötsligt känner jag ett starkt behov av alla dessa produkter, men skulle jag köpa alla skulle det väl bli lite ca: 3000 spänn dyrt. Det gick tyvärr inte att fånga på bild hur fint det blev, detta var ett försök men min mobilkamera är inte så bra. Det mest imponerande var att mina svarta påsar under ögonen samt sårfnas på fingrarna som av ett mirakel försvann! 

Så någon som känner för att sponsra en fattig student?
Dagens i-landproblem: det är hutlöst dyrt att försöka se glamourös ut!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

20, va?! håller jag på och blir gammal menar du? :O

Postat av: Cecilia

Hej! Jag är 42 år och har använt apotekets parfymfria hudkräm så långt jag kan minnas och har inte just några rynkor alls :-) Har aldrig använt dyra hudprodukter. Det viktigaste tror jag är att man INTE använder hudkräm som innehåller parfym eftersom parfym torkar ut huden. Spar pengarna till en rolig resa istället för att köpa dyra hudkrämer. Ha det bra! /Cecilia

2008-04-27 @ 17:52:05
URL: http://tonarsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback