åh faan

Jag har en fuldag.

Försökte fixa håret i 30 minuter. Det blev bara fulare och fulare och nu, fulast! I slutet tror jag att jag bara stog och stekte det hårdare och hårdare med plattången i ren panik.

Peelade ansiktet, använde ansiktsmask, smorde in ansiktet och sen foundation. Nu ligger foundationen som små fula kaksmulor i ansiktet. Ska man ignorera smulorna och låssas som ingenting eller tvätta av allt och spendera kvällen med illrött, blank ansikte som vanligt?

Ögonen kliar tokmycket av linserna, trots ögondropparna.

Kläderna sitter... fel.

Målade naglarna röda tidigare idag, men lyckades slita sönder dem när jag slet i mitt hår. Så nu har jag fulmålat om dem igen.

Så jag var bara tvungen att hoppa jämfota i lägenheten och skrika "SKIT SKIT SKIT HEEEEEEEEELWETTE SKIT!!"

Detta bådar inte bra, för idag ska jag ju ha julfest!
Behöver en drink. Ja, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback