balans

Okej, idag prövar jag lite balans.


"Ett pass med inspiration och rörelser från yoga och pilates. Vi tränar rörlighet, styrka, balans och avspänning som leder till ett inre lugn."


Oh så underbart det låter! Men jag har snokat reda på att (ve ve ve och fasa!!) de har speglar i salen. Why????!!!!!! Måste gå dit tidigt så att jag kan ställa mig på ett bra ställe. Dilemmat är att det är speglar längst fram och längst bak är det stora panoramafönster. Så jag kan varken stå längst fram eller bak så det får bli mitten. Och försöka stirra in i väggen. Tror de att man vill visa sin svettiga röv för allmänheten eller? Mårr.



Tihi.
Har köpt en superflashig present till Thomas.
Den 14:e är ju inte bara alla hjärtans dag utan även 1 årsdagen för vår förloooooovning. Hjärtestuds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback