duktiga duktiga jag

Idag är veckan då det är dags att börja träna igen. Har bokat in tre pass, trots att jag känner mig helt otränad och fläskig. Fläskigheten beror på allt ätande under julen, allt ätande på cran canaria samt att det är semmelsäsong. Ghaaa! (Obs, jag menar fläskig som otränad, inte för att jag tror att jag är tjock. Fläbbig är kanske ett mer korrekt ord, jaja, whatever, vem bryr sig).

Två av passen känns ganska lugna i alla fall. Balans skulle vara något slags yoga liknande, och jag älskar ju yoga. Puls styrka har jag varit på förut så har full koll på vad passet innebär. Men onsdag är stora ångestdagen, då är det dags att pröva step! Är lite rädd för att alla är lite bättre, lite fastare, lite mer koordinerade än jag. Och att det kanske (ve och fasa!!) finns en spegel så att man kan se det ännu tydligare. Finns det en spegel så går jag hem.



Just det... En hemlis: jag har inte fått bara fått ett utan TVÅ erbjudanden om praktik. På torsdagsmötet avgörs det hur det går, så innan det är helt säkert ska jag försöka att inte pladdra om saken. (Man ska inte ropa hej innan man hoppat över bäcken eller hur var det?) Dessutom är jag livrädd att om jag yttrar det högt så kommer gudarna straffa mig för min uppblåsthet och då kommer allting försvinna. Jag kommer att hålla andan tills på torsdag med andra ord! 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Glöm inte boxen också ;)

2008-02-04 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback