åhmenblääh.

De senaste dagarna har jag:
- Repat sönder mina glasögon.
- Ögonen är så torra och tokkliar att jag måste köpa dyra glasögon NU.
- Tappat kaffekokaren, som gick sönder. För en äkta kaffeknarkare är detta en tragedi.
- Insett att jag behöver köpa en skitdyr meningslös skolbok om "real estate investments".
- Kikat in i kylskåp och skafferi och insett att jag har hundra sorters snacks, men nada mjölk, bröd, mat och toapapper. Nyttigt värre. Måste till coop.
- Dags att köpa p-piller, 350 spänn!!! Thomas: ta ditt ansvar och köp detta åt mig, annars blire bäbisar ;)
- Den här månaden blir det: Case, tenta, omtenta och förmodligen en hel praktik. Stress!!

Och jag har 500 spänn på kontot!
Månaden har knappt börjat och den kan bara bli bättre.
Wo.ho.


Eller så skiter jag it och är glad för att fåglarna kvittrar, gräset är grönt och solen skiner! Små katter överallt som jag måste klappa och nysa tusen gånger efteråt. Blommor... iiiiiiiiihhhhhhh.

Och snart studenttorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback