duktiga jag

  • Skola. Alltid drygt att gå upp på morgonen och jag är alltid lockad att snooza hundra gånger eller "råka" försova mig. Men det gör jag inte, duktig som jag är.  
  • Har handlat 5 julklappar! Okejdå, en var till mig själv. Men det räknas ändå ;) Tycker jag ändå är duktig och hittat riktigt bra klappar, resten ska jag försöka handla på lördag när jag och farsan åker på en liten tripp till stockholm.
  • Lite lite mat har inhandlats också, men måste nog storhandla i nästa vecka.
  • Tränat.  Det värsta med att träna är egentligen inte att träna. Det är att ta sig dit. Pulsa genom snö 1 km i minusgrader. Okey, 1 km är inte långt, men det är sjuuuuukt jobbigt att gå ut i kylan när man precis kommit in i värmen och allt man vill är sitta i mystofflor under tusen filtar och dricka varmchoklad och glo på tv hela kvällen.
  • Laddade på busskortet! Very very duktigt. Men sen gick det sönder, chippet trillade av (?). Sjukt irriterande att det gjorde det precis när jag laddat på 100 kr och inte innan.. Menmen. Man kan inte få allt här i världen. Annars på det hela taget en duktig och bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback