hejochhå

Livet har inte riktigt varit som det ska vara de senaste två veckorna, min familj har verkligen slagit ett nytt rekord. Det är väl bara familjen som lyckas med det, att ta kål på mig... Det mesta annars kan man ju skaka av sig. Kanske därför jag inte orkar ha nära vänner.. No more drama! Haha.


Och så har Thomas fyllt gubbe, the big 3.0.
Det ska givetvis firas med en öl eller 75 på lördag!

Ska bara göra ett tappert försök att inte köra klassikern: bli dyngfyllelessen och gråta ut på någons axel. Ska inte. Ska vara glad som faen!
Och jag har en känsla av att den här festen kan bli hur rolig som helst :) Man kanske skulle varna grannarna?
Game face ON.


Svengelska är verkligen min grej! 
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback