aarrgh

Idag har jag varit i skolan 08.15 - 12.00. Så nu är det juridiska praktikfallet färdigt. Jippie! Sen åkte jag direkt till centrum och sa upp min lägenhet (man måste tydligen göra det skriftligt...), snabbshoppade ett par snortajta svarta jeans (eftersom jag slet sönder mina favorit svarta jeans i morse när jag försökte ta på mig dem), inhandlade alkåhål (fest och sittning på lördag! hurra!) samt inhandlade mat (kylskåpet tomt... och behöver massa energi för pluggandet).


Andra saker som måste göras idag är disken (det luktar...), skriva massor massor på min personliga reflektion (ska in på fredag! panik!) samt läsa en c-uppsats som råkar vara 72 sidor lång (ska börja skriva metodPM med Linnea imorgon bitti)... Pust.


Sen.. Desperate Housewifes!
Det enda roliga som händer idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback