stress!

Att göra fort som faen innan dessa datum:
12/3 Juridiskt praktikfall. Grupparbete som nästan är klart! Hurra!
16/3 Muntlig redovisning av det juridiska praktikfallet.
18/3 Värdering av en fastighet med kommersiella lokaler. Grupparbete som vi ej börjat med ännu.
18/3 Muntlig redovisning av värderingen.
26/3 Personlig rapport om fastighetsvärdering. (Egentligen bör denna vara klar denl 13/3 om jag ska söka mäklarlicens direkt efter denna kurs)
26/3 Personlig reflektion om det utbildning jag snart är färdig med.
26/3 Artikelseminarium. Innan dess ska 4 vetenskapliga artiklar läsas.
27/3 Läsa igenom en c-uppsats och skiva ett metod-PM om detta.

Jag får inte bryta ihop över allt jag måste göra!
Istället för att få panik och bli paralyserad som jag alltid blir kan jag väl sätta igång? Jag är så seg med att komma igång med saker, måste alltid sitta och ha tokångest innan. Sen lämnar jag i alla fall alltid iin saker i tid men då har jag oftast suttit och filat på det in i sista sekunden och har ändå en känsla av att det jag lämnat in inte är fullständigt... Suck. Jag är en dålig människa.

Sätt igång då!
Kom igen!
Kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback